> MalouB.blogg.se -

Haha ni vet hur jag är hittar alltid på något

  2013-04-10 / 19:55:36 / Allmänt /
Haha japp ja sa att idag ska jag inte göra något. Hmm glöm de nepp Emma å Alva följde me hem te mig vi hämta lite pengar och present kort som ja fått när ja fyllde år. Goodi! haha sen drog vi ner te stan och börja shoppa kläder till Mellan  på fredag. Shoppa och hade kul heela dan. Sen åkte emmis hem och ja och Alva va här hemma å busa. Haha shit. Japp sen käka vi go mat och Alva åkte hem. Nu sitter ja och bloggar hehe.
Nu om fem min tror jag att jag åker till stallet en sväng och ryktar. Pluggat nu och sånt så de ääär luungt.
Japp chill. 
ska fråga emma om hon kan skicka lite bilder från ida hahahahahah dom kommer bli intressanta haha omg men ja kan la bjuda på de haha.
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious