> MalouB.blogg.se -

G O D M O R G O N

  2013-04-19 / 06:42:56 / Allmänt /
Ville bara säga godmorgon! inget disco idag alla fall. Direkt efter skolan sticker jag till stallet.  That's it. Stannar i stallet hela dagen. Saker förändras så fort. Jag hinner inte med. Det är jobbigt och tyvärr kan jag inte tänka på något annat. Puuh. Hade ont i huvudet igår gick hem när vi skulle ha gympa. KOm hem slängde av mig jackat och skorna. Tog en tablett och sen la ja mig i soffan och sov. 10 i fyra vakna jag av att mamma ringde och frågade hur de blev me ridningen. Kände mig mycket bättre och hade inte ont längre.
Åkte till träningen och red. Känner mig mycket bätre idag och äntligen vakna jag inte och hade ont. Brb!
 
 
Panodil :(
 
 
Gaah den här låten spelas 24/7 i mina lurar nu!
 
 
Just do it. 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious