> MalouB.blogg.se -

Fruckost

  2013-04-18 / 06:57:52 / Allmänt /
Sitter och äter fruckost nu. Har sjukt ont i huvudet. Igår på skolan skulle vi köra dunken om ni vet va de e ;)
Så skulle ja dunka mig själv haha men då han ''dunkaren'' före mig. Sen stog och framför mig men ja hann inte stanna haha. så ja studsa från henne ner på asfallten med huvuden och ryggen före. Hmm skönt. 
Men ryggen hade jag bara tur men jag har haft sjukt ont i huvudet sen igår efter de. Haha önskar nån kunde filma seriöst haha. 
skola nu idag dåe. Skrev inget mer på bloggen än morrron inlägg och ett deepshit som jag hoppas ni läst. Det är seriöst det värsta jag vet. Usch. Red inte igår utan hon fick vila. Hon vilar idag med för mig är det ju träning i örby som varje torsdag. Va me wilma igår och chillade.  KUL älskar mina riktiga vänner.  känns inte som att jag har några falska just nu. 
 
Duscha igår oxå. Outfiten blev ett svart linne som ni ser plus en vit kortärmad kofta över som ni  oxå ser ;)
kamoflage jeans på de blev bra!
 
 
 
Ni läste väll inlägget??
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious