> MalouB.blogg.se -

Home and happy!

  2012-09-02 / 11:07:03 / Allmänt /
Hemma kom hem igår har haft sjukt kul sov över hos wilmiz titta på film efteråt o bara myste! 
va sjuukt kul på discot men vi fick stå & vänta i två timmar innan vi fick komma in över huvud taget..
va & bada sen dagen efter.. Tack för två  sjukt mysiga & roliga dagar!
kunde inte mobilblogga för blogg.se funka inte :/
kom hem igår åt lite sen stack ja till stallet. Red sigge ut i hagen sen lite i paddocken jobbar på att han ska kunna rida utan bamse så att han lyssnar mer på mig o att jag kan rida honom själv sen utan att någon är med.
Jobba oxå upp & ner lite så han vänjer sig vid de. Är sjukt noga med att han lär sig på rätt sätt men en sak är säker han kommer inte bli någon ponny som vi ser ute på tävlingsbanorna utan han kommer bli skogsmulle & terängträning i framtiden :)
myste mycke me honom igår att sitta i ett hörn av boxen krama hans hals känna hans andetag & hans lena & varma mule. krama in ansiktet i han tjocka o varma päls, hör hur fåglar flyger o kvittrar utanför. Kan de bli bättre??
önkar jag hade mer sånna stunder satt säker så o bara tänkte i en timme.
Sjukt vad jag gillar den ponnyn han finns liksom alltid. syn bara att jag bara hinner rida in honom för han är ju ganska liten.
Men nu äre 2 september!
whooopa! nu kör vi gärnet städar & grejjar här hemma idag sen imorrn sticker ja o rider Gassel! Äntligen! längtat
så häääääär mycke! Nu kör vi kommer bli hästar,hästar,hästar,tävlingar,tävlingar & träningar i höst!
NU jävlar kör vi!
 
 
 
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious