> MalouB.blogg.se -

usel update

  2012-10-11 / 20:56:06 / Allmänt /
varit usel udate idag sry for dat. kommer outfit imon oxå kommer bli mums fillibaba ska försöka att lägga upp outfit varje dag men svårt är så seg på morronen XD
ridningen idag ju va bara teori fick ett pappaer om man ska fortsätta nästa termin men de gör ju inte jag så slapp de. Ska fixas o trixas lite imon blir gassel o sticker upp till sigge o bamse på söndag + lördag rider sigge på söndag om de är bra väder. Ja blir lite kul i helgen alltså. Wilmis va sjuk i skolan idag så jag å Alva busa o hade sjuukt kuul med stort S XD
hahaha skrattar åt de än!
 
 
 
/Malou


Hanna

ÄLSKAR din blogg, så himla sjukt fin! Kika gärna in på min, ÄLSKAR din verkligen! Vem har gjort designen?

Svar: Tack! jag Men jag fick hjälp av min syrras kompis :)NIce blogg själv föresten!
Malou

2012-10-11 @ 22:30:04
URL: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious