> MalouB.blogg.se -

Tabeller

  2012-11-29 / 19:46:50 / Allmänt /
Hola! pluggar till prov imon. Matteprov är ju alltid roligt en härlig fredag eller hur?? XD
blääh! Gickbäst på ridningen idag! fick min favo!. seri är kär i den hästen har så mcyke att ge de känner man värkligen. Har stora steg så lite svår att rida. Men sista gången o tränaren sa att jag utvecklats så grymt fort o att min favo här inte va för nybörjare. Hon tyckte oxå att gruppen jag rider i nu är för lätt o höll med om 
att jag är mer för hoppning. Pussade o kramade honom länge. Wilmiz följde med till rindningen oxå. Hoppa min favo o han va sjukt fin o pigg som satan! sen kavaletti bommar o sist men inte minst barbacka. Så mycke på en gång. Efter de att man hoppat lite blev det kavaletti bommarna sen hoppa av hästen sadla av upp igen rida barbacka o trava. Sen ner igen, sadla på o skritta av. Så snabbt gick de. Ne får plugga klart nu ska ju hinna packa oxå sen blire ett möte med kudden :D
 
 
TRUE!
 
 
 
I mina ögon är du alltid perfekt! <3
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious