> MalouB.blogg.se -

Godmorgon!

  2012-11-22 / 07:32:51 / Allmänt /
torsdag idag! Skola sen hoppträning! blev sjukt glad igår när papi kom hem med biljetterna till horse show!! 
 
Såhär såg de ut när vi firade sara
 
 
Yes hade lite chill på kvällen va sjjukt trött så åkte hem lite tidigare vid 8. KOm hem gjorde läxor sen in i duschen o sen sova. Varit grymt trött den här veckan jag lixom orkar inte med hit o dit. Vissa kan bara välja att antingen vara med kompisar eller vara i stallet på en dag, men när man gör båda delar på sammam gång tar de ju på krafterna mer. Känner lixom att mitt i allt hinner jag inte med mig själv, antingen är de jag o hästen, jag o wilma eller jag o alla friends. de tar ju så ibland måste man ta timaut. Men försöker så att mina kompisar inte tycker att jag är mer med hästar än med dom samtidigt vill jag utvecklas. Men vill ju att ni inte heller glöms bort. Så de är mycke o tänka på :)
 
 
 
P.S hade provräkning igår oxå blääh!
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious