> MalouB.blogg.se -

♥träning♥

  2012-05-16 / 19:16:28 / stallet /
Jaha de va den träningen de :D
kul som jag vet inte vad. Aj aj träningsvärk i hela kroppen HAHA mm men lite får man allt tåla ;)
ska på drssyr tävling med Lina i helgen, längtar. Kommer sova gott i natt ;D
men nu snackaar vi ponny 19 år i år borde inte lite energi flugit ut ur henne, de trodde jag alla fall
men neej absolut inte! härlig o go ponny de kan man värkligen säga. visa mig en otrolig styrka idag alltså. galoppen va jätte härlig verkligen young, wild & free. Härligt att träffa sånna hästar I LOVE IT!
imorrn blire jag lina o en dressyr tävling eller om de va på södag aja jag venne.


puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious