> MalouB.blogg.se -

Svaar

  2012-05-25 / 18:09:12 / Bloggen /
Julia: Hej!
Kolla gärna in min blogg som handlar om mig och travaren Frances Use. Det handlar om våran utveckling från början och frammåt. Hon har haft det svårt under en period och nu försöker vi bygga upp tillit mellan varandra. Planer är att kunna tävla lite i höst. Skulle vara jättekul om du ville kolla in och kanske kommentera? Kram på dig!

svar: har redan komenterat. gjorde de nyss :D önskar er all lycka!!


Anna: Jag har just nu ett mycket läsvärt inlägg om just systemkameror på min blogg :-D
Jag berättar om olika tekniker, samt tips osv!
Kolla gärna!

svar: kolla in på din blogg nice inlägg ;)



Moa och Emelie: Jag är nog inte den enda som var extremt trött i morse!

Kolla gärna in vår blogg, Kram.


svar: Fin blogg!



ja de va dom nya frågorna å sånt! XD

vill ha ännu mera nästa gång fråga va som hällst kom igen nu då! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious