> MalouB.blogg.se -

♥Sista inlägget innan jag åker♥

  2012-05-04 / 17:12:30 / stallet /
jaa då var det fredag! åker till norge.. önska mig lycka till!
för hoppningsvis händer nått riktigt roligt :D kankse shoppar lite också XD
hela vägen till norge kommer jag säkert lyssna på den här låten...


å bara tänka...tänka.. å tänka... jaa de finns mycke jag tänker på..
det ända jag fått höra när jag berättat om mina mål är fortsätt drömma, lycka till men jag tror nog inte det kommer hända, inte en chans att du klarar det. :'(
SÅ JAG HADE LIVLIG FANTASI, VAD TRODDE NI, DEN TOG MIG HIT!
Jag har gått igenom så mycke som dom flästa inte gör. Det jag gått igenom har ingen märk så mycke dom har hela tiden trott att jag inte brytt mig men, då hade dom fel.
ni kankse tror jag överdriver men nej, det gör jag inte. Innan jag hade så goa kompisar jag har idag kändes nästan som alla trampade på mina drömmar, men de var inte alla det var en....
en som jag inte har kontakt med en som jag skitit i fullständigt i det senaste en som jag aldrig gillat.... hon har följt med mig sen dagis så ni kan fatta hur de var..... hon som förstörde en människa och TRE världs bästa kompisar mina bästisar...

PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious