> MalouB.blogg.se -

♥ Skoldag ♥

  2012-03-14 / 19:08:01 / Mitt liv /

Hej Hej!
spelar MSP om ni vet va de ä?
de är moviestarplanet ja har inget att göra så kollar lite va som händer
lite får man ju va me!

om ni vill bli min vän så söker ni på nellan99<3
jag är int så snygg en men de kommer ja har gjort ny gubbe :)

ska till ridnigen i morron o få allas nummer ;)
o igår när ja va i stallet hade hon som har hästarna lånat ner en större häst en stor d ponny
som ja skulle rida barbacka på, o så red ja sen travade ja o till slut ramla ja av  o stukade handen
så hade vi svenska prov i dag o då kunde inte jag skriva så där normalt som
vanligt så de blev lite fula bokstäver men jaja :) hehe någon dag skrattar ja väl
åt de!

Ja glömde lägga upp en djur bild hihi så här kommer den!





på youtube sök då på trögfattdade o titta på den översta de ä jätte kul!!!
p.s ha tålamod!





!Puss o Kram!



okänd

Hej jag tittade på trögfatade och den var jätte braa.



älskar din blogg

2012-04-10 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious