> MalouB.blogg.se -

♥Hemma♥

  2012-03-10 / 15:23:19 / stallet /

Hej Hej!
Har kommit hem från stallet o va precis nere i köket o åt lite kladdkakssmet...
mmm de va jätte gott!
Min kompis kommer ner snar också så ja hinner typ inte blogga så länge
hehe. Jag red på Notis i dag o han va lite busig för att de blåste,
men de va inte så farligt han bara bockade lite o så men, men de är inget att göra åt.
borsta honom jätte länge i dag också för att han fäller så, de låg en päls matta under honom sen när ja va klar.
Ja hade gäster i går me så ja är rätt så trött ja gick å la mig vid 12 tiden
mamma o pappa va uppe till 2.
Men ja va rätt så trött innan vi fick gäster för de va fredag o vi hade hft skit mycke i skolan
å så va ja i va ja på ridningen dagen före så ja hade träningsvärk..
jaa jag tänkte att vi skulle ha dagens djur bild varje gång jag skriver ett innlägg.
Smart va??
ja o så kanske jag lägger till ett roligt video klipp.




haha Puss o Kram
 Hej Svejs!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious