> MalouB.blogg.se -

Viktigt...

  2012-06-01 / 15:54:11 / Allmänt /
Hela mitt liv har jag brytt mig om vad andra tycker o tänker, gör de fortfarande. Kan inte sluta :(
Livet har inte alltid varit en dröm, de har varit hårda tider, innan jag skapa bloggen va en sån tid. Jag fattar inte hur jag orkade jag va trött på allt sen försvan det viktigaste, vännerna. Vissa flytta andra drog. jag viste inte vart jag va. Jag vill hjälpa de som är i sådana knipor genom bloggen. Jag har gått igenom allt ärligt talat ALLT...
allt från bästisar som flyttat kompisar som dratt, nära som gått bort. Varje gång har jag hittat ett kryphål även om ni där ute går/ gått igenom de jag gått igenom eller inte hjälper jag till. Du kan antingen mejla [email protected]
eller komentera. de kankse inte känns bra om du inte känner, shit samma du känner mig på ett sätt
du läser min blogg o på min blogg ljuger jag aldrig. så kom igen!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious