> MalouB.blogg.se -

Update på gång...

  2012-06-11 / 12:32:13 / Allmänt /
vi börjar med allt fram över i sommar...
V. 26 är jag på ridläger ridlägret börjar 24 juni o slutar 29 juni med en tävling. Sen har jag inte någon mer tävling som jag planerat men de kankse kommer en så håll ögonen öppna. Har inte direkt någon häst att tävla eftersom sigge inte är helt inriden o inte kan hoppa en med en ryttare på ryggen. Jag har tänkt att jag kankse kan tävla Gassel men har inte frågat vet inte om hon orkar heller hon är ju gammal tävlings ponny sen förr satt, men vi får se jag ska kolla runt lite men sen kanse ni har någon ponny som ni hyr ut jag tävlar bara hoppning så en bra o stabil ponny är jag ute efter. vet ni någon som hyr??
jaja jag ska komma på något. sen resten av sommaren kommer jag kolla lite om de finns några tävlingar på G. stallet på morgonen o kvällen o kompisar på förmiddan. jag o wilmis ska åka tåg till våran bästis Angelika i falkenberg. jippie vi har pratat om den 9 juli så vi får se :D

TANKAR!!!


mina Vänner vte att jag tar upp de hela tiden... Men det är något av det viktigaste man får i livet! Utan mina vänner skulle jag vara sjanslös! jag skulle inte kunna ta mig upp till toppen. Problem jaa det kan vi kalla problem. Dom stöttar mig när det är som svårast de hjälper mig igenom det. har laddat ner en app på mobilen handanalysering heter den. Den analyserade min hand de stog: Ditt övre Marsberg visar att du har en mycke större förmåga än genomsnitten att övervinna hinder och stå emotsvårigheter. sen formen på din hand visar att du ibland har stora ideer. så stog det är allt detta sant jaa jag tror de men jag tror aldrig att jag skulle klara det utan mina vänner. Dom gör mig gllad när jag är ledsen, dom gör mig hoppfull när jag kan tro att hoppet är ute. Mina vänner har en speciel plats i mitt HJÄRTA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious