> MalouB.blogg.se -

tröttis är ordet

  2012-06-10 / 12:20:21 / Allmänt /
jaa idag sov jag till 11! inte normalt av mig nu när jag tränar så intensivt, va i byn till klockan 11 på kvällen
dagen före de var de ju mingla i mark också satt jag är rätt utsliten. Men guud vad kul vi hade nu har vi nog slått rekordet att ha roligast på mingla i mark ; D
Haha jaa jösses! Träffade Lina där oxå fast hon stannade inte så länge eftersom det började regna.
Träffade alla kompisar allt från 00:or  till  01:or   99:or   98:or   02:or kom på att jag har mest äldre kompisar inte så många yngre där är säkert också en orsak till varför jag känner mig äldre o mognare....
trött som jag vet inte vad är jag i kroppen o i huvudet. stallet idag träning har inte så lust eftersom man är så trött vill man bara sitta under enn filt o titta på film men nej fel, aja baja träning ger färdighet så det så!
puss puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious