> MalouB.blogg.se -

trött

  2012-06-21 / 22:47:26 / Allmänt /
trött nu ska nog gå o lägga mig snart eftersom jag ska va uppe sent imorrn sen vila ut o sist men inte minst Ska ja på ridläger. Fixar mer utrustning imorrn hann bara skorna från Lina idag sen Va jag en stund uppe hos Erika. Har skrivit Lite Inlägg som kommer att komma upp på bloggen medans jag är på ridläger så jag fortfarande håller igång bloggen. Sen blire mobil bloggning :)
 
Låter hyfsat va?? 
 
Tycker jag kan inte göra så mycke annat. Ska försöka att ladda upp bilder till bloggen varje kväll oxå, Går inte att mobilblogga så jag får ju använda internet har inte provat de nån gång men jag ska testa imorrn på morgonen =D
 
I vilket fall så löser de väll sig ;)
 
 
natti natti bloggish
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious