> MalouB.blogg.se -

Tävling!!!

  2012-06-29 / 12:30:00 / Allmänt /
Nu är jag på ridlägret o har säkert haft suuper kul!
ska ut o tävla nu i hoppning troligtvis, Ser Lina uppe på läktaren idag är den dagen jag ska göra henne stolt =D 
Jag ska visa vad jag går för! bilder o video kommer lovar er. Nu ska ni få se de jag älskar mest. Är i stallet seriöst 24/7 haha. Har säkert fått super fina vänner här o i så fall hoppas jag att jag kan fortsätta ha kontakt med de. Alla som stöttat mig, ni älskar mig <3 jag är så himla stolt!
Man lever bara en gång! det har mitt måtto varit orädd tack vare de. Om jag inte skulle varit den jag är idag så tror jag att ni inte skulle stå vid min sida på samma sätt. Så du som läser detta inlägg DU har stöttat mig DU har fått mig att kämpa o det är jag otroligt glad för! 
Så håll tummarna för mig nu, för det är nu vi ska ha kul!!!
 
Tack!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious