> MalouB.blogg.se -

Tar lite frågor...

  2012-06-10 / 21:43:57 / Allmänt /
Ta gärna en titt på vår växande hästblogg. Det har varit en toppenhelg när det gäller häst-tävlingar för oss på RR! Gå gärna in och lämna ett spår efter dig, betyder mycket<3

svar absolut det ska jag ; D


Fin blogg! några planer inför sommarlovet?


svar Tack! jaa jag har massa planer inför sommarlovet ska ju på ridläger på borås ridhus,
någon som ska dit ?? Hah jaa sen blir de lite tävlingar hästar o kompisar men mest hästar. Fortsätter du kika in lite då o då får du nog reda på mer ; )


Söt blogg!
Följ gärna min på blogg på bloglovin eller gilla på facebook! (gilla knapp under mina inlägg)

Kram!


svar Tack! det vet du att jag gör...


Söt blogg, följa min ? :)
Kika in på min blogg:
www.createdbymelissa.blogg.se
Skulle vart kul om du kunde lämnat en kommentar!
HOPPAS DU STANNAR!

(just nu på bloggen: rösta om jag ska bli brownie elr ej, topp 5 av mina låtar, kommentera, fråga frågor, videos när ja rider, videos när ja målar!)


svar Tack din med! du vet att jag kollar lämnar nog en komentar oxå haha vi kankse hörs :D



var det bra bio???:)<3


svar jaa bion va bra okei liksom inte något wow men, okej helt enkelt :)


Du har as söt blogg!!!♥

svar Tackar! ♥ : D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious