> MalouB.blogg.se -

stallet nu..

  2012-06-14 / 16:12:44 / Allmänt /
stallet nu inte nått särskillt annat sry för dålig update de senast dagarna :(
lovar att jag ska bli bättre.Går upp till stallet idag föresten, tar o ryktar ponnysarna riktigt ordentligt idag.
blivit mycke ridning de sista. Har ju packat till ridlägret eftersom de bara är 11 dagar kvar är de bara att förberada stannar hemma en vecka eller nått sånt sen blir de iväg igen till bästa angelika i falkenberg.
låter rörit jag vet här ser du tydligare....



vecka 26...   24 juni åker jag på ridläger 29 är de tävling.
Sen 9 juli åker jag till falkenberg.

jaa de var inte så rörit endå aja skit samma. Mer update kommer ikväll.


sladden som man skickar över bilder med är sönder det är därför jag lägger ut samma bilder....




Felicia

Hej! Vill nu se oss utföra några av alla de utmaningar vi fått av våra bloggläsare? bland annat hoppas vi en bana i grimma och grimskaft;) Kika gärna in <3

Svar: De ska jag! =D
Malou

2012-06-14 @ 16:31:44
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious