> MalouB.blogg.se -

snark ops!

  2012-06-19 / 21:19:07 / Allmänt /
shit trött nu.  kom precis hem nu å jösses alltså, tror jag kommer gå o lägga mig kl 9 idag så trött.
Ni vet i några av de senaste inläggen har jag ju skrivit att jag ska rengöra min utrustning, hah har
inte hunnit alla fall! har fasnat vid mejlen o massa annat på internet haha :)
Aja har bestämt att ja ska göra de dagen före jag åker till lägret ;)  yes nu ska jag byta om o sen äta se kankse jag fixar iordning ett par rid stövlar som jag fick av Lina idag :) ska vara super sköna, vattentäta o inte för varma när de är varmt inte för kalla när de är kallt de både andas o är snygga haha :D 
 
Ridpasset idag gick värkligen suuper! sigge travade över bommar för första gången med ryttare :D !!!  
Haha även fast ja ramade av så gjorde de inget. men ett problem är det, jag har tappat räkningen :(  Men jag tror att jag har 95 gånger kvar är inte säker så. men aja ;) 
 
haha!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious