> MalouB.blogg.se -

Skolavslutning

  2012-06-03 / 12:29:17 / kompisar /
skolavslutning på fredag! längtar sommarlov är det de som står framför mig. shiit va kul de ska bli!
Har bestämt mig för de ja ska ha på mig hihi. först svart linne sen ett fint annat över skiit fint aa sen vita shorts
o svarta klackar som ja brukar ha. kommer bild på de snart ( om de funkar ) datan är så krånglig just nu men ja lovar att de kommer.. ;D XD japp de va allt komentera gärna vad ni ska ha på er på skolavslutningen eller när ni har skolavslutning jag har skolavslutning den 8 juni, haha kommer bli en fett grym rolig o bra sommar!!!
haha sommar me denna på högsta volym!
grill fest me kompisar på stranden högsta volym seriöst!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious