> MalouB.blogg.se -

Sista veckan!

  2012-06-04 / 08:03:47 / stallet /
Sista veckan i skolan! jippie!!!
kommer ha sjukt kul vecka XD kommer aldrig gömma år 2012! Nu drar jag snart till skoaln å jag vill att ni ska veta
att jag älskar alla komentarer å statsiken är alltså, shit va hög den har blivit. Känns som mitt liv är i mina händer igen å jag kan göra vad som hällst. pappa va å titta på min tränning igår föresten, han är inte så intresserad han har inte tittat när jag rider kanske bara lite gran medans han har pratat i sin mobil. Så de har tryckt ner mig lite, men den här gången, jaa han blev jätte förvånad :D där ser du!
han sa att jag kunde börja tävla lätt A
haha Tack! på suuperbra humör idag alltså. När ni är i skolan idag vill jag att ni kör järnet å är er själva o har så kuul som ni orkar på ett bra sätt :D
puss
bjudäär!!! haha år 2011 typ februari hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious