> MalouB.blogg.se -

Packat o klart :D

  2012-06-12 / 13:39:46 / Allmänt /
Yes då har man packat till lägret då. på söndag åker momi med en kompis på semester till nått land vet inte vilket men jaja allafall, hon kommer hem dagen efter jag åkt på ridläger så hon hinner till tävlingen oxå. Inte så mycke att blogga om idag, jag ska till stallet runt kl 6 o rida Gassel åker inte till varberg idag hon blev rätt besviken men jag tog de valet sen har jag o Lina bestämt oss för att fråga Bigitta om jag kan ta io tävla Gassel lite här i sommarr o så. Fast bigitta brukar inte komma ut o titta när Lina tränar mig satt där kan de vara problem, men men hon har lovat att komma ut o titta så vi får väll se :D yes yes bloggar nog lite mer senare jag måste maila Josephine hon som håller i lägret.

/ Malou puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious