> MalouB.blogg.se -

mina svar ❤

  2012-06-16 / 16:48:09 / Allmänt /
1.Har du pojkvän?

2. Är du kär i någon?

3. Har du kill kompisar hur många i så fall?

4. Vad har du för klädstil?

5. Har du smink i skolan?

6.  Hur gammal är du?

7. Vart ska du på ridläger i sommar?

8. Tycker du att du är fjortis?

9. Hur vill du att vi dina bloggläsare ska se dig?


Svar...

1. Nej jag har ingen pojkvän :)

2. Nix tror inte de det är kompliserat ; )

3. ja jag har många kill kompisar mer en tio kill kompisar alla fall.

4. lite rockigt inte mycke som är rosa o tjejigt lite mer annat svårt att förklara ska göra mer outfits så ska ni få se =)

5.  Nej inget smink i skolan kankse ska börja me de i fyran vet ej om fler andra börjar. ;-)

6. Ja är 10 men känner mig rätt äldre eftersom jag är mogen o umgås mest med äldre...

7. jag ska på ridläger i Borås kankse vi ses, vem vet! =D

8. Neej absolut inte tvärtom, får ofta höra att jag är omtänksam o fjortis o omtänksam hänger inte ihop...

9. Jag vill att ni ska se er som en utstickare som inte är rädd för utmaningar för det är jag inte jag är totalt orädd.

De va lite svar på frågor! hoppas ni blev nöjda =D



Alma

1:vem e du kär i ??

Svar: Jag vet inte om jag är kär eller om jag inbillar mig de är kompliserat
Malou

2012-06-17 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious