> MalouB.blogg.se -

idag + frågor

  2012-06-01 / 14:17:06 / Allmänt /
Japp vi börjar me dagen shiit roligt i skolan Tjejer ni visar värkligen hur vänner ska vara!
LOVE IT!
ni visar mig riktiga vänner, NI! längtar efter skolan varje morgon otroligt tack var er ;D känner mig säker i mig själv när jag är med er, shiit i vad någon annan tycker o tänker jag är mig själv det är de som räknas.
har shit kul med er längtar bara tills nästa dag när nått helt annat händer. JAG har kommit tillbaka som en annan person värkligen. Jag tror ni gillar mig bättre som jag är nu en gamla mig tråkig lat jobbig en helt NOORMAL som inte bjöd på sig själv särskillt mycke så är min beskrivning om man jämför nu XD
ni äre bäst får mig att kämpa på o inte sitta på häst ryggen å vara rädd för nästa dag.. Vissa har de så de blir mobbade,   mobbing = SHIT
jaa hörde ni de  I HATE BULLYING! nu snackar vi annat innan jag blir för deprimerad, men de är nått man borde ta upp real...
Frågor...


Hur reagerar du när du ser eller hör att någon snackar skit om dig??


Det är deras problem jag skiter i vad de säger så länge det inte är
någon nära vän till mig, då går jag rakt fram till personen o säger vad är
du för nån står o pratar skit om andra!
Har du pojkvän eller har du någon på G säg vem det är i så fall


Jag har ingen pojkvän, men jag har en på gång men de blir hemligt
han bor rätt långt bort å inte i min skola eller så sen får ni gissa.. ;)
Det ser typ ut som att du är 13 14 år, varför gör du satt du ser
ut som de???


Jag vet att jag ser äldre ut än vad jag är men t.e.x  13 eller 14 är bara en siffra
om man är mogen så får man visa de ;-)
Vilken ras är Gassel??

hmm kommer inte riktigt ihåg men hon är b-ponny de kommer jag ihåg...
Hur många år är bamse och sigge

Bamse är 4 år sigge är typ 6 år ( tror jag )

Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious