> MalouB.blogg.se -

Livet just nu....

  2012-06-13 / 11:19:39 / Allmänt /
jaa red Gassel igår lite bommar o så. Kände värkligen att hon var en gammal tävlingsponny med närver alltså
när vi kom i trav till bommarna försökte hom öka till galopp hela tiden :) superduktig!
som sagt är jag super nöjd med lektionen igår XD
kunde knappast gått bättre, en snäv sväng efter de blev de också min lilla tävlingsponny.
sen fixa jag o lina stallet o fodrade eftersom Birgitta är bortrest, haha fast jag fasnade i Gassels box haha vi myste en stunde satt i en del av hennes hö medans hon åt, nu har hon fått för sig något trix oxå med kraften när hon ätit upp allt tror hon de finns massa kvar så hon slickar o slickar o slickar, hah sen hör man hur de låter för att de är så rent hahaha. Min lilla knas ponny det :-D






bilderna från liseberg haha ! ;-D


Nadja Och Priory Bambi

Läs om mig och min ungponnys väg mot ungponny SM i hoppning nästa år, framgång, motgång och allmänna åsikter!
Priorys Bambi är ett 4-årigt svart d-ponny sto som är tänkt att gå hela vägen!
Delta även i tävlingen om ett valfritt Lamicell mirageschabrak!!
http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/june/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

2012-06-13 @ 19:09:25
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious