> MalouB.blogg.se -

hemma

  2012-06-08 / 22:34:36 / kompisar /
jisses va mycke folk! trodde jag skulle dö XD
shitt va kul vi hade alltså gick runt träffa alla vi kände, larva oss o haha jaa :D emmis där kan vi säga att du missa nått alltså skrek som satan gjorde vi oxå så nu kan jag knappt prata. Blöt ända in på kroppen va vi iskalla ändå hade vi roligt de viktiga va varandra de kan vi snacka om kul. sommarlov nu alltså jaa vad ska man göra då tro??!
haha bara skojja, planerat hela denna månaden, allt från tävlingar till träningar, kompisar, fester, hästar o familj :D
ligger här i soffan nu, myser med familjen  o tittar lite på tv mysit lillsyrran sover o den andra större sover övre hos en kompis så nu har jag mami o pappi för mig själv.
ska snart lägga mig har en träning i morrn tidigt runt 9 o 11 men ändå blir jag nog uppe en stund.
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious