> MalouB.blogg.se -

HEMMA!

  2012-06-29 / 16:36:01 / Allmänt /
Hemma från lägret nu! tårar rinner ner för kinden nu. SAKNAR DOM! Önskar ni fick känna den känslan. skratt varje dag, ärligt hur kan man lära känna såna härliga vänner på bara 6 dagar!! helt otroligt jag saknar de värkligen 
kommer aldrig glömma dom. Kan inte beskriva känslan! jag är glad men ledsen på samma gång som jag är stolt men sammtidigt besviken. Besviken är jag mest på min pappa. Han jobbar hela tiden.De senaste har jag haft lite svårt med att fatta hur han tänker. Ibland känns det som jag är som ett släp som hamnar på eftersjälke. Önskar att han fick veta hur jag kände. Han hade lovat att komma, men ändå! mitt huvud snurrar runt med tankar! jag kan alltid tänka tillbaka men aldrig känna känslan igen! han kom inte på tävlingen på grund av jobbet! när alla skulle sitta av, då är det lämpligt att komma in genom dörren o stoppa ner mobiltelefonen i fickan! så besviken på honom. Ingen ide' att bry sig! min tränare gjorde allt för att boka om jobbet bara för att se mig rida!! men han kan inte ens skita i en kund!!! Alltså jag fattar inte vad jag gör för fel. Hör ofta alla andra tjejkompisar i stallet prata om hur bra deras pappor är som med på alla deras tävlingar. En grej som hindrat mig för att bara köra o dra o börja tävla tidigare, pappa! seriöst så är de lite! saknar den tid han såg mig. Att aldrig jag kan få känna den känslan att ha en pappa som kommer på alla tävlingar, träningar o annat. Min pappa kommer inte ens på någon skolavslutning, han jobbar!
Det är jag van vid o bryr mig inte ett dugg om! Men en första tävling! ärligt.
annars gick det bra endå även om jag hade en häst som nyss blivit inriden som knappt kan fatta galopp.
gick suuper! va lite orolig o titta på dörren hela tiden efter pappa, så hästen blev oxå orolig. Men de gick bra!
lyssnar på lite låtar.... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious