> MalouB.blogg.se -

God morgon...

  2012-06-17 / 11:55:18 / Allmänt /
... ätit fruckost o pratat ihop mig me familjen pratat om allt! yes igår packade jag mera bytte till en större väska eftersom den andra va så full att den inte gick att stänga  ;-)
fick sitta o hoppa på väskan en stund sen gick de  :-) haha! stallet sen rider Gassel blir finslipet idag armar, ben, hälar, huvud o händer ska vara så snyggt som möjligt  ;-)  

sry för så skit dålig update har typ bara hunnit blogga två gånger om dagen ju! sry för de. Mobilen är jätte konstig för jag har ingen teckning här hemma men hos lina har jag full 
 pått :(
de är därför jag inte kunnat mobil blogga heller ska väna två dagar så får vi se om de blir bättre  ;-)

bloggar mer sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious