> MalouB.blogg.se -

snabbt svar

  2012-07-31 / 11:42:38 / Allmänt /
Hej, Har du varit ihop med en kille?? eller är du ihop med någon nu?? eller är du kär?? isåfall vad heter han?? 
 
Ja jag har varit tillsammans med en kille. Är inte ihop med någon nu. Lovat mig själv att vara singel hela 2012, tror det är bra för mig. Är inte kär i någon :/ har lärt mig att
MAN ÄR STARKARE SOM EN, INTE TVÅ :(
 
 

/Malou
 
 




Lina

har du tagit några modellbilder någon gång? kan du inte lägga upp dom på bloggen i så fall? <3 älskar dina blogg! du är värsta förebilden för mej :) Kram!

Svar: ja de har jag skicka in dom till hööks o ska få svar om tre veckor när hon börjat jobba. Ska kolla om jag kan lägga upp några bilder :)Tack snälla!!
Malou

2012-07-31 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious