> MalouB.blogg.se -

Min dag

  2012-07-12 / 11:02:18 / Allmänt /
Yes min dag idag ser ut såhär:
 
* fixa här hemma nu på morgonen
 
* Sen kommer wilmis o hämtar mig så åker vi ner till nått ställe o paddlar kanot som alla år :)
 
yes kankse inte så mycke update idag men ska försöka....
 
(mobilen kommer ju ligga i en plastpåse hela dagen ;-))
 
 
 
OUTFIT
 
* outfit : jeans o kollege tröjja från cubus jeans från gina 
 
* smink: not
 
* Humör: Glad o peppad
 
* sms: jaa många
 
 
 
 
 
 
 
 


Malina

Hej!, Kan du säga vem du Hatar i din klass/åk!??

Svar: Hej jag hatar ingen i min klass eller åk. Jag kanske inte passar ihop med vissa men de är jag liksom inte med.Kram malou
Malou

2012-07-12 @ 11:39:11
Clara - TopElite

Ha en fortsatt super bra dag, och ta gärna en titt på min blogg också!

Svar: såklart!kraam!
Malou

2012-07-12 @ 16:22:49
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious