> MalouB.blogg.se -

Livet nu...

  2012-07-06 / 13:54:51 / Allmänt /
Livet nu är rätt hårt. Det är så att mamma o Lina har bråkat o är sura på varandra. Lina som tränat mig till den jag är idag o min utbildning innom ridning. Tänker på detta flera gånger om dagen :(
bloggen har på ett sätt gjort mig starkare för det är här jag kan beskriva min vardag o mina känslor. Synd bara att ingen läser det så mycke o följer bloggen. Min blogg har blivit mer som en dagbok än en blogg liksom. Fram över måste jag ta mig till träningar o allt själv. Kommer aldrig mer få de stöttandet som jag kankse jag behöver. Men det är sånt här som jag menar... det är detta som gör mig stark! kommer vänja mig vid detta framöver, det är jag säker på. Har tyvärr inte klarat att berätta detta för mina kompisar som stöttar mig varje dag på ett eller annat sätt. Har inte klarat att säga det face mot face om ni fattar.  Och det sårar mig :'(
När jag skriver detta känns det som det på ett sätt gör mig starkare o som att en kniv sticker igenom mitt hjärta på samma gång. Varför jag har bllivit mer o mer intresserad av att tävla o i specielt i hoppning. På tävlingsbanan blir jag motiverat o när jag kommer över hindret har jag lämnat de svåra tiderna bakom mig. Jag sätter höga krav på mig själv. Bryr mig inte om när folk säger sluta sätta krav ta det lungt o slappna av du har hela livet på dig. Faan vad jag hatar de! Sen sitter man där i en gungstol o säger till sig själv ¨ Varför väntade jag livet är ju kort ¨
jaa jag vill inte vänta jag vill komma till toppen! och jag lovar er att en dag står jag där uppe på toppen!!
 
Nellie Berntsson! önskar att du läste detta!
 
Du är o har varit min förebild länge. Men nu vill jag gå min egna väg.
Kommer forfarande läsa om ditt liv, men nu börjar livet bli mer på allvar, jag måste ta mina egna beslut.
du ska veta att jag har beundrat dig. skinn på näsan. Klarar vad som hällst! Nu ska vi se vad jag går för o jag ger inte upp!! Jag har lärt mig en viktig Del av livet  / Det som dödar dig gör dig starkare/ 
 
Tack Nelllie!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious