> MalouB.blogg.se -

inget...

  2012-07-06 / 12:48:27 / Allmänt /
...planerat än men de blir väll stallet. Dagen igår va awesome! Sjuukt kuul! köpte inte mycke bara en ring, sockervadd osv. Bild på ringen kommer självklart ;)
tänkte ändra min header vad tycker ni komentera om ni vill att jag ska ändra den på detta inlägget...
 
 
/malou
 
 
 
 
 
Tycker synd om tjejen. Jag kommer aldrig välja en kille före det jag älskar mest! lovar det tio fingrar upp till gud!
bloggen kommer bli större jag kommer bli större men aldrig välja en kille framför det jag gillar mest!
även om jag skulle älska den killen sjuukt mycke!
 
detta stog i hennes beskrivning av filmen
 

jag sluter rida för att jag älskar en kille så mycket.
tack för den härliga ridningen jag älskar att rida




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious