> MalouB.blogg.se -

fest igen då ja

  2012-07-28 / 14:31:55 / Allmänt /
precis duschat å lite sånt. Trött är förnamnet!
Ska på kalas i kväll. Han som fyller år fyller 50 så alla kommer kommer komma i klänningar, o det är det som är problemet. JAG HAR BARA EN KLÄNNING!
O det är den klänningen jag hade på midsommar då var vi där oxå :/
Hatar  att ha på mig klänning, jag är en jeans människa jag trivs inte att ha på mig klänning eller skjol.
Till o me mina kompisar som jag har känt sen dagis har aldrig sett mig i skjol eller klänning.
den ända klänningen jag har är den ända klänningen som  jag ha på mig.
Men efter en timmes letande lite här o där hitta jag en klänning som jag kan ha.
Sen klackar oxå... Sååå inte mig! ....
hatar de va samma på skolavslutningen vi gick ju dit vi skulle ha avslutning.. OMG..
fick gå hem barfota klara de inte :/
Jaja jag ska vänja mig ( så gott de går ;-) )
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious