> MalouB.blogg.se -

Deepshit

  2012-07-10 / 12:48:07 / Allmänt /
inte vet ja ska ja lägga ner bloggen för alltid. Nåra jävligt dumma kommentarer har jag fått, De har inget liv så dom går o förstör andras. Vafaan tänker man med då??frågan är hur blir det med bloggen. Önskar jag hade större blogg
då skulle jag ha en skans att lyfta fram bloggar som inte får några läsare eller nått. Inget kredd för det
dom faktigst gör. Sen får massa idioter som driver bloggar o trycker ner folk, jaa dom får bloggkontrakt.
Hur mer orättvist o idiotiskt kan de bli igentligen??
vart är världen på väg??   Bra frågor synd bara att inte jag kan svara på de.
Ju mer jag tänker på det ju fler skit saker tänker jag på. Har sjuukt goa vänner, Tänk dom som inte har några vänner alls ärligt snart fäller jag en tår. Massa hemska bilder o tankar dyker fram framför mig. Hej! ja jag heter Malou jag är 10 år. Kanske verkar äldre sry de är inte mitt problem.
Kanske har du problem med mig det ä ditt problem inte mitt ok.
Jag har skinn på näsan så enkelt är det! Jag skiter vad ni som inte har något liv skriver. Komentarer är positiva inte jävligt omogna. Omoget vet ni vad de är ja detta är de sista inlägget ni ser av mig för ni omogna som skrivit komentarerna stick! Jag är såå trött på att skriva detta om o om igen har redan skrivit ett annat inlägg om detta. Seriöst detta ska inte behövas. Min blogg är mitt liv!
Facking true shit! yes
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious