> MalouB.blogg.se -

Vill vara i dina armar

  2012-12-15 / 20:28:14 / Allmänt /
Ingen mer mr hemlig. Ingen mer tro. kan inte lita på någon längre. De är skit. 
Någon som vet hur de känns att bli trampad på tårarna och bli utbytt! Om man aldrig varit med om resan kan man inte veta hur ont de gör!! Man vill dö! Livet är inte värt att leva längre! Allt är skit och man mår skit. Man är trött av alla tårar. Vill inte vara kvar! Den man gillar och den man nästan vet älskar en för den man är! nejdå trodde jag kunde lite på folk. Chilla folket vi är fortfarande vänner. Men faan vad ont de gör! gjorde allt. Klart att de tar slut någon gång men what!? Sagt vad jag känner för dig först öga mot öga sen skriver jag de och visar de. Jag gillade dig värkligen... Du skrev det på sms! min bästis va tvungen att bära de. Sen när du skickat smset va hon tvungen att ringa till dig och fråga om hon kunde berätta. Hon blev förtvivlad pågrund av dig! 
Jag har sagt allt öga mot öga i aklla lägen o du skriver ett sms där det står: Det är slut!!!
Jag minns det som igår när jag höll din hand. Men att sen bli utbytt mot en annan. Vet att du inte ville såra mig men what. Det som dödar en lär än. Det här dödar mig. Du kommer aldrig känna de för mig som du kände för mig för en vecka sen! blir så jävla förbannad. Vad är det för helvette vi bor på igentligen. ska man inte kunna lita på någon.
Jag visar mina känslor öppet för dig hela tiden o sen dissar du mig på mobilen för att du va otrogen hela den kvällen.  Haft så jäkla mycke skit nu det sista. Passar inte in någonstans!
Passar inte ens in i min nya ridgrupp! går skit där hela tiden oxå, första lektionen där va helvettet va i 40 min men kändes som två år. Känna att folk hela tiden går bakom ryggen på en och pratar, Känna att folk sitter på läktaren och pratar om hur dålig jag är. Efter de känna alla  blickar på mig gå till vägen o känna sig usel. En bil åker förbi 
och fort torka tårarna och le. SEn efter de va så jävla förbannad på sig själv. Hela tiden känna att man inte 
passar in i något. De stärker inte självförtroendet direkt. Känna på sig att något dåligt ska hända snart och de såg ni väll hur de slutade. 
Vågat så jäkla mycke. vem som helst skulle inte gå fram till den man gillar och berätta sina känslor öga mot öga.
Jag är mig själv då och skäms inte över mina känslor alla kommer känna den känslan för eller senare.
Jag siktar mot stjärnorna. Men nu har de varit jobbigt asså. Lät dig ta av mig, Jag lät mig tro,  va du sa. Men jag lät dig gå, lät dig sväva på moln. Tills du slät mig i stycken och spottade på mina sår. Men den här gången är det anorlunda, Jag har lärt mig att låta dig gå om du kommer tillbaka är du min, Annars är du inte värd mig. Jag kommer aldrig låta dig se mig svag igen. Men om det ändå var så enkelt. Jag vet vad som händer. Jag  gav dig  allt men nu har jag lärt mig jag är starkare ensam. Jag är stolt över mig själv att jag inte gråter 1000 liter längre över dig. Du lämnade mig i sticket tur att jag var beredd.
 
 
Kämpa inte i mot det hjälper dig inte, Se vart de leder först. Kom ihåg de är han som lämnar dig 
det är han som får skylla sig självhan missa något...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious