> MalouB.blogg.se -

Men orka komma på en rubrik

  2012-12-27 / 14:24:46 / Allmänt /
Chill, chill o mera chill. Igår va ja ju i stallet hos dom sötaste! tog in dom  o bara myste! Idag re torsdag o träning på schemat men just nu njuter ja bara av mitt jullov. Börjar i skolan om exakt en vecka ida så blir sista dagen jag tare lugnt. Sen blire stallet o kompisar varje dag. Och såklart lite shopping nu när de är rea ;)
Frågar papi om han kan ta nått kort elle så när ja rider. Idag rider ja Black misty. Hon blev min fovorit förra gången. Hon förstår mina hjälper bäst av alla där borta. Glöm inte att tipsa vad jag ska göra i en videoblogg. Har lite planer men blir bättre desto mer tipps jag får! Så kom  igen KOMENTERA!

 
Nu är de bara 100 dagar kvar!  inte alls länge ju!
 

/Malou


Alma

Fin blogg! :)

Svar: Tack!
Malou

2012-12-27 @ 15:40:19
URL: http://sundqvistalma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious