> MalouB.blogg.se -

Lalala bra låt!

  2012-12-16 / 19:22:25 / Mitt liv /

Red Gassel innan pigg som satan. Men nu har ja värk i fingrarna skrev allt på mobilen men nepp. Bara försvinner Blääh va tråkigt att skriva om exakt allt, så tar de lite snabbare tror ja aja ni får hänga med. Vart ska vi börja.... Jo juste!
Har grymt bra vänner! Prata med en av dom två närmaste i morse, dom är bäst asså! Ibland vet dom mer om mig än vad jag vet. Dom har ofta svaret på allt. Dom reder ut de mesta haha man kan inte följa nått för dom asså. Direkt om det är något säger nån av dom vad är det, seri de går inte XD
Har många vänner men bara dom närmaste sitter fast i mitt hjärta, har två som sitter fast för evigt sen äre väll typ tre till som oxå sitter fast men inte på samma sätt.
Har sjukt kul me dom. Ni får mig alltid att skratta. Efter den kvällen skulle jag och Wilmiz sova över. Ingen av oss kunde sova över de som hänt och vi logga in på datan kl 2 på natteem när vi precis vart nere och hämtat varm choklad. Vi chatta me hennes kusin på Facebook och shit va vi skratta! Haha sen sov våran andra kompis som va helt slut ( för mycke killar XD ) vi baa schhhhhhh samtidigt som vi låg på golvet och skratta tills kl va halv tre osv. Haha vet att ni finns där! Ni vet vem jag är!
Ropar lixom inte mina känslor till hela värden, jag skriver dom här och dom som vill läser de. Skiter i om jag inte ligger på Sveriges lista av kända bloggare, jag skriver som jag skulle gjort i en dagbok. Det här är min dagbok! Jag visar mina känslor öppet! Alla kommer känna mina känslor någon gång så varför skämmas för dom?!?!
Har gått fram till en kille och berättat vad jag känner för honom, jag är inte blyg. Visar du att du är modigare än honom blir han förvånad och tycker inte att du är konstigt men de häller att säga de på rätt sätt. Jag träffar honom fem gånger i veckan i skolan hela tiden lixom. Känner mig stark när jag berättar mina känslor, de är inte vem som helst som gör de. Jag är inte direkt charmig på nått sätt, klantig, crazy och pigg är mer jag. Men ni måste erkänna att de är rätt nice att berätta sånt ;)


De va lite från mig

/Malou




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious