> MalouB.blogg.se -

JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2012-12-20 / 14:38:34 / Allmänt /
då vare jullov. Vart hemma en stund nu men datan cpa innan så kunde inte blogga. Planerna idag:
Ger bosgården en chans till för va skit förra gången. Sen hem, duscha snabbt som 17! sen till wilmiz där alla andra goingar väntar. Köpt lite paket till en grejj som heter ¨paket leken¨  man typ byter paket. Så de har vi gjort. Hoppas wilmiz slår in de åt mig.... Hehe... 
Hade as brottom idag på morgonen såklart kom man förkent till skolan oxå men vi brukar inte komma igång efter 20 min endå satt XD
blev as dålig bild på de ja hade på mig i morse men man ser någolunda
 
 
svart volang linne, en grå stickad halsduk och gråa jeans med hål på knät, såklart toppat med min skinjacka!
brb! sen så hade ju syrran självklart lånat min locktång så de blev våfflat istället.
 
 
Hahah jag igår bjuder



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious