> MalouB.blogg.se -

How you think I feel

  2012-12-27 / 19:27:00 / Allmänt /
I don't miss you! I hate you and I will not forgive you! you left me! it is you who must mourn. I have catered up plastic enough and think no longer cry. I will live a good life without you. You think we're friends, but you're wrong!
 
Nu vet jag att jag inte kan ta ett till steg. Jag vet att du inte känner samma som jag kände. Jag hatar att hata!
så varför måste du?! svårt att glömma de du gjorde kommer ihåg varje minut, varje detalj, varje sak du sa.
Jag viste att det var nått varför gav jag bara inte upp. Jag är inte perfekt men för en gångs skull trodde jag
du tyckte det. Varför var de mig du bytte ut. Världen är grym, shit vad någon kan såra. Långt inne i mig ler jag aldrig mer. Jag är för rädd för att gilla folk litar inte på någon längre vill fly. Jag inte le bara gråta.
 Rädd för att lita på folk igen...
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious