> MalouB.blogg.se -

Dagens Shopping!

  2012-12-30 / 19:02:57 / Allmänt /
Japp här kommer dagens shopping!
 
 
Åhh detta linnet e ju bara för sött! helt vanligt grått sen i mitten är de svart men små svarta knappar åhh! hur snyggt??! Köpt på JC
 
 
Detta till sommaren med ett par vita jeans shorts?!! as snyggt lixom där bak händer allt de är dragkedja bokom oxå svart hehe. Köpt på Gina tricot!
 
 
 
Hmmm smink borstar.. Då tänker säkert vissa åhh vilken fjortis men nej! nyår imon o vill inte taögonskugga med fingrarna när man fem min senare ska hjälpa till nere i köket. Och tro mig de hjälper inte med att tvätta så nee varför inte bara använda de som finns??;-)
 
 
Åhhh! den här tänk den till ett par chinos när de blir vår tillsammans med dom här!  ( köpt på gina )
( fick dom i julklapp )
 
Brb! behöver jeans och dom här satt perfa! köpte på lindex hehe de är dom ända som har små storlekar i midjan och så annars ser jag ut som en elefant som är 150 år ;-)
 
Japp de va de jag köpt idag han inte mer för bion började ganska tidigt ju ;-)
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious