> MalouB.blogg.se -

Mitt val

  2012-08-24 / 20:20:00 / Allmänt /

Mitt val, jag tänker uppnå mina mål. Eftersom jag har valt sporten innom ridning så blir de inte mycke tid över. MEN! JAG HAR VALT DET! vist jag får inte mycke tid över till kompisar o annat. Jaa jag vet det! men nu är det mitt liv jag bestämmer vad som ska hända! min tid framöver kommer bara vara hästar, träningar, tävlinga osv. Mitt val o jag är grymt stolt över mitt val. Prata med nog min närmaste vän för ett tag sen. Hon fråga mig... Men är du säker att du klarar skolan träningar, stallet o allt annat?!? tänk på att du  måste hinna med dina kompisar oxå. Jag minns inte vad jag svara, om jag svara. Men jag vet att om jag har henne o mina andra vänner/kompisar/bästisar

kommer jag klara det. Jag lovar att jag kommer uppnå mina mål! Jag sitter ensam i min sport här där jag bor. Jag är ensam. Tror ni aldrig jag har längtat efter att ha någon att prata med längre! Tror ni inte jag tycker de är jobbigt att träffa alla som stödjer mig sen se dom prata om allt de gjort då o då på det o det där discot, när jag stog o mocka . är det synd om mig?!.... Nej!
jag har gått en väg jag fattar inte varför jag är så korkad!? att jag altid ska välja den svåra vägen! att få leva i sin egen fanasi kanske låter som en dröm  första dagen, men andra tredje o fjärde !!!! .......
Jag har bestämt mig! jag ska ta igenom mig detta det kan ju altid bli värre right?? ;-)
Att leva såhär hela livet not! jag ska klara skolan går ut med bra betyg jag ska lyckas jag ska sattsa högre o lyckas igen. Jag kommer klara det men inte utan dig vid min sida. 
 
När du vill ha något du aldrig haft, måste du göra något du aldrig gjort...
 
 
 
everything be alrigt.....
 
Dikt...
Alla sår läker med tiden men dom riktigt stora såren kommer alltid ha ett ärr kvar. Alla människor kommer bli riktigt sårad någon gång. Och efter sorgliga stunder kommer ljusa. men alltid kanske man inte ser ljuset men jag lovar att det kommer fram om du bara försöker. Om du titta långt bakom molnen hittar du ljuset för eller senare. 
 
 
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious