> MalouB.blogg.se -

Home!!

  2012-08-27 / 19:49:22 / Allmänt /
Hemma nu. Ridit Gassel! gick inte så bra :/
hon va så häääääääääääär pigg!! Fick ingen kontroll alls i bland höll på att flyga av mer en fyra gånger. Sen så rider jag inte heller med väst nu eftersom ja har en sjukt dålig väst som jag får ont av :(
ska kankse åka till Hööks på onsdag o köpa ny väst o ett par sjuuuut snygga ridbyxer som jag har velat ha as länge nu!!!!!! :D
fått lapp nu oxå clearroundhoppningen är datumen  29/8 , 5/9 , 16/9 och 30/9 så jag hoppar väll nån av dom gångerna inte i övermorrn men kankse i september :)
sjukt taggad! Tagga nu!
 Skulle igentligen till wilmis nu men blev för sent ska äta pizza o så nu :D
 
P.s clearroundhoppningen är i fritsla om ni vill komma o kolla! Ta med kamera! :D
 
 
 
/Malou
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious