> MalouB.blogg.se -

♥Varför ska de va så här jäkla svårt!!♥

  2012-04-25 / 14:32:41 / Mitt liv /

i går när ja va ute å jogga i en halv timma insåg jag vad de va som
fattades i mitt liv!
Angelika om du ser detta inlägg så fattar du snart vad jag menar
Du är o var min bästis ända tills du flytta. Idag har vi fortfarande kontakt men de e svårt,
efter du länma mig blev de ett stort hål i mig! ett sår som aldrig kommer läka :'(
jag ville inte se dig mera ja va arg men jag viste att de inte va ditt fel de var mitt.
varför jag inte se dig var för att jag var rädd, rädd för att bli galen, för de var precis de jag börjat bli. jag ville inte prata med nån när jag kom hem ville jag göra själ mord men de gick inte för till stöd hade jag andra vänner wilma & emma! snacka om att dom kämpade med mig asså bättre vänner som jag har har ingen annan.....
de stora hålet finns alltid kvar var hålet sitter är i mitt hjärta. varje gång jag tänker på dig blöder mitt hjärta. VARFÖR SKA DE VARA SÅ HÄR JÄKLA SVÅRT!
nu vet jag, Jag blir starkare and it's good because i do not know how i could do it otherwise.
skulle lägga in en video men datan vill inte funka så ni får titta på den själva
veronica maggio mitt hjärta blöder

  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious