> MalouB.blogg.se -

♥ Skola ♥

  2012-04-30 / 07:39:51 / Mitt liv /

Hej bloggar typ fem eller tio min.
hinner inte mera, sak till skolan nu efter helgen, har fått mina betyg så på
torsdag när de är hoppning på ridningen också så ska jag ha ett utvecklingssamtal. :)
jag o emma får la vänta på wilma i skolan han har ju vart sjuk så hon försover sig säkert :D
japp nu är klockan fem i halv så jag måste snart kila men jag kan skriva vad som händer idag:

STALLET: Tror de blir lite stall sigge rids kankse annars blire en runda i skogen.
SKOLAN: idag i skolan slutar jag kvart över två så jag kommer hem rätt tidigt.
KOMPISAR: ........

japp de va de nu måste jag kila

puss,puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious