> MalouB.blogg.se -

♥ mammas födelsedag♥

  2012-04-29 / 21:42:16 / Mitt liv /

jaa då har den här helgen gått, så det blir skola i morron. :D
idag har mamma fyllt år o jag vte inte hur mycke jag gjort allt från göra tårta till att hjälpa pappa
me att måla bräder. så nu e jag rätt så trött :/
skulle ladda upp bilder på tårtan men datan har blivit lite konstig å så satt 
de går inte att ladda bilderna från mobilen till datan så smink inlägget kan nog också dröjja lite :(
lägga upp videor från youtube kan jag inte heller så ja ska prata me syrran som kan sånt där
grejjs.
har vart ute typ hela dagen idag så jag har int hunnit blogga. aja ska titta lite på tv å sen fixa i ordning mig inför kvällen. 
 

Snacka om att de var vår väder idag asså nu käns det äntligen att våren är på väg XD
härligt nu kanske det blir en varm sommar endå, mm dit längtar jag värkligen aja de är bara att fortsätta vänta XD japp bloggar nog i morron efter skolan också.


puss,puss







 

och ett extra puss,puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious