> MalouB.blogg.se -

♥Jaoo♥

  2012-04-08 / 12:10:27 / stallet /
ska snart till stallet snart inget mera Har fyllt år också de va shit kuul! vi hade lite fest så ja ee ganska så trött. Ja fick lite grejor men de ja blev mest glad över tror ja är att ja ska på ett ridläger!!
de börjar 24 juni tror ja de va de ska bli shit kuul i slutet  av ridlägret är de en tävling
för hoppningsvis hopp tävling men vi får se ja måste blogga dubbelt så mycke
bara för ja int kan blogga där borta kanske tar ja me mig datan men de tror ja inte
de kommer ja no inte hinna blogga endå men ja skriver ett lång inlägg när ja kommer tillbaka. :) fast de e tre månader dit så ja behöver no inte oroa mig så mycke.

PUSS, PUSS


Linnea

hej kan inte du skriva ett inlägg om vad din blogg handlar om jag e stort fan...



kramizar

2012-04-08 @ 12:17:01
URL: http://nellieBerntsson.se
elin

wow vilken blogg älskar dig!!



puuss

2012-04-08 @ 12:18:08
johanna

älskar dig stort fan

2012-04-08 @ 12:18:36
Malou♥

Tack så jätte mycke! de e kuul att faksikst läser min blogg o gillar de ja gör... :)

2012-04-09 @ 13:37:23
URL: http://mylifeasmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious