> MalouB.blogg.se -

♥Idag/ vännner♥

  2012-04-18 / 14:17:01 / Mitt liv /
Hej! ska åka å klippa mig snart :D int bloggat på nåra dagar bara för att ja int tyckte ja hade nått å blogga om... Skolan har börjat å allt e som vanligt,
1. ska till stallet
2. saknar min bästis som har flyttat..:'(
3. läxor...
Grymt tufft nu när skolan börjar igen, me alla läxor, kompisar som int håller sams ååh kan de bli mycke jobbiare. Fast ja har inga kompisar som bråkar å så.. mina vänner ställer upp när de behövs! grymt bar vänner ja har vissa bättre en andra. En kompis ja hade tappa ja kontakten med å nu är vi int så mycke till vänner längre även fast vi  är grannar :/  Men de va int mitt fel de va hon som va avensjuk på mig o allt ja gjorde, sånna vänner ska man aldrig behålla. De e inte dom vännerna man ska gå till om man behöver råd! men de gjorde jag ända tills jag fick vänner ja viste kunde LITA på!
nu fattar ja vilket STORT mistag jag tog. De ja ska till henne användes i mot mig i stället....
Men eftersom ja gått igenom grymt mycke så känner ja mig bara STARKARE o STARKARE.
AND I THINK THA'S GOOD FOR ME!

PUSS,PUSS






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious