> MalouB.blogg.se -

♥Hinner inte!!!!!♥

  2012-04-24 / 15:44:12 / Bloggen /

OMG ja hinner ju typ inget längre. :( så sjukt mycke både i skolan me kompisar å hästar å allt möjligt! ugd va aj behöver hjälp av er å råd igentligen va syftet me bloggen att jag skulle je er råd men nu behöver jag råd från er, mejla mig på den här adressen: [email protected]


1. jag behöver en bra sida såm ja kan plugga på för att bli bättre i skolan
annars får jag inte bra betyg å då tror mamma att de e på grund
 av stallet för att de e så mycke där nu.


2. ja behöver råd om kompisar vad man gör om ........ mejlar tillbaka å säger
vad de e me kompisar ja behöver hjälp om..


3. vill gärna veta om de e nån som ska på ridläger i sommar i borås ridhus?


4. vad tycker ni fattas på bloggen??



5. sen ska ni skicka mejl på problem ni har så ja kan je råd till er ;D


om ni vill träffa mig i sommar gå in å anmäl er på www.borasridhus.se
I så fall ses vi i sommar! ;)



PUSS,PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious