> MalouB.blogg.se -

♥Go morron♥

  2012-04-13 / 09:58:22 / Mitt liv /
go morron, idag blire stallet igen kankse syrran ska fölla me å sida på en liten shettis me alexander..
ska försöka komma på å göra lite bättre inlägg men ja saknar min kompis som e på gran canaria :(
fuskit!! aja lovar att de blir lite mera bilder då hehe. ja e inget utan mina kompisar, dom stöttar mig å tröstar mig å står alltid kvar, de e skönt att ha såna vänner de e dom som stöttar mig till toppen ja menar ja 10 å ja har precis börjat, ja har mycke mer att je! jag kommer vara stark när de gäller för att ja fått sånt stöd. jag vet att i vissa tillfällen kan de va jobbit att va min vän å stötta mig på de sättet ja har fått gå igenom de mesta å de gör mig bara starkare o starkare. dom har fått mig att bli bättre å bättre. å en dag står jag där uppe på toppen å fått stöd hela vägen! :'D Tack vare dom!

men då behöver ja lite mera sånna här :)

PUSS,PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious